×
جستجو در سایت
ورود و عضویت
بازیابی رمز ورود
کد تایید ارسال شد
جهت تایید تغییر رمز کد ارسال شده را وارد نمایید
ورود
نام کاربری یا رمز خود را فراموش کرده ام
شماره موبایل خود را وارد نمایید
ارسال
اگر هنوز عضو نیستید 
عضویت
ارسال
ارسال
مناسب ترین راه جهت زیباسازی فضاهای محیطی و ساختن فضاهایی جهت تمرکز و تعامل شهروندان، ساخت مجسمه های موقت شهری است که هماهنگ و متناسب با فضای محیطی خود باشند تا شهروندان بتوانند به خوبی با آنها ارتباط برقرار نمایند.

المان شهری

با تجربه طراحی و ساخت صدها المان و مجسمه شهری ، شادی و نشاط را با اتکا به هویت و نیاز های اختصاصی به شهرها و فضاهای تفریحی و خصوصی می آوریم.
+
. پارک های موضوعی کارکردهای متنوعی را شامل شده و با هدف برقراری تعامل و پاسخ به نیازهای افراد در سنین و گروه های مختلف ساخته می شوند. از این رو در احداث این گونه پارک ها توجه به نیازهای مخاطبان هدف، رعایت اصول زیبایی شناسی، ویژگی های فرهنگی و تمایلات اجتماعی در کنار هم ضروری به نظر می رسد.

تم پارک

ایده ، طراحی و تجربه های اجرایی ما در قالب تم پارک های تخصصی به عنوان یک بسته اقتصادی و سرمایه گذاری مورد توجه سرمایه داران و مدیران شهری قرار گرفته است.
+
ایده اصلی ما در خلق بناها و فضاهای معماری ، ایجاد جذابیت بصری و خلق بنا به عنوان یک اثر هنری است.اثری که قرار است در طراحی معماری و دکوراسیون داخلی منحصر به فرد و کاربردی باشد.ایده ما در طراحی داخلی خانه ها و آپارتمان ها بیشتر ایجاد Home Museum است .

بناهای ماندگار

فضا را می‌توان نه‌تنها موجودیتی بیانگر که پدیده‌ای طبیعی با ماهیت پویا در نظر گرفت. انسان‌ها در مواجهه با مکان‌هایی که امکان تجربة میان مرز را فراهم می‌کند، دیگرگونه خواهند شد.
+
ما در مرکز آفرینش و توسعه فضاهای هنری سراج ضمن ایده پردازی و طراحی پروژه های تخصصی و کاربردی در خصوص آثار هنر شهری در قالب المان شهری ، مبلمان شهری و همچنین مجسمه های غول پیکر ، در خصوص تهیه و‌تدوین سند استراتژیک زیباسازی شهری نیز به مدیران شهری مشاوره می دهیم .

طراحی شهربازی

با شناخت کافی از تکنولوژی ، تجهیزات و عملکرد شهربازی های دنیا ، تمامی نیازهای یک مجموعه گردشگری و تفریحی را در طراحی و ساخت شهربازی ها در نظر گرفته‌ایم.
+

مجسمه‌های غول پیکر

ما با به روز ترین تکنولوژی ساخت در جهان ، مجسمه های غول پیکر را با هدف ایجاد هویت و برند شهری و به عنوان تجربه منحصر به فرد بصری در فضاهای عمومی و اختصاصی می سازیم.
+

تم پارک تفریحی-ورزشی فرابازی

محل نصب : منطقه سپاد مشهد " شهربازی قهرمانان"
سال طراحی : 1401
سال اجرا : 1402
ما در مرکز آفرینش و توسعه فضاهای هنری سراج با الهام از پدیده‌ی شگفت‌انگیز متاورس و جهان‌های موازی، تم پارک سرپوشیده فرابازی شهربازی قهرمانان را با وسعتی نزدیک به ۵۰۰۰ متر مربع طراحی کرده ایم.

+

با من سفر کن

محل نصب : جزیره کیش
سال نصب : 1397
ارتفاع : 3.80 متر
المان شهری "با من سفر کن" نمونه از کودک درون تمام ما انسان هاست که شوق سفر را تجلی میکند . کودکی که همیشه آماده سفر است و میخواهد دنیای پیرامونش را کشف کند ، در این مجسمه به خوبی این حس برداشت میشود. این اثر هنری که با هدف ایجاد حس و انگیزه سفر و یادآوری لزوم توجه به احساس کشف و شهود برای ما آدمها ایجاد شده است. زیبا سازی شهری مبتنی بر مفاهیم عمیق انسانی در اثر هنری باعث ایجاد حس شادی و نشاط می شود.

+

یه روز آفتابی

محل نصب : جزیره کیش
سال نصب : 1397
ارتفاع : 1.5 متر
این پروژه در کنار سایر پروژه های توسعه فضاهای هنری شهر توریستی کیش از جمله آذین بندی شهری ، المان های دائم و المان های موقت شهری به سفارش مدیریت شهری کیش و در اردیبهشت ماه 97 توسط دپارتمان هنرشهرمرکز آفرینش و توسعه فضاهای هنری سراج طراحی و اجرا شده است.

+

فردوسی

محل نصب : دانشگاه فردوسی مشهد
سال نصب : در حال نصب
ارتفاع : 38.6 متر
در آذرماه 98 حسین ثابت سرمایه گذار بزرگ کشور و پدر صنعت هتلداری ایران ،  بر اساس علاقه مندی و دغدغه شخصی اش برای مفاخر ملی کشور پیشنهاد هیجان انگیز ساخت مجسمه غول پیکر شکوه فردوسی به ارتفاع تقریبی 38 متر را به ما در مرکز آفرینش و توسعه فضاهای هنری سراج دادند .

+

سردیس فردوسی

محل نصب : دانشگاه فردوسی مشهد
سال نصب : 1400
ارتفاع : 8 متر
ایده آفرینش سردیس حکیم ابوالقاسم فردوسی در میدان اصلی پردیس دانشگاه فردوسی مشهد با تأکید بر هویت ملی و فرهنگی این دانشگاه دیرینه سال در زمستان ۱۳۹۹خورشیدی با پیرایش چهره ای جدید از میدان شکل گرفت. این آرایش نو، بازتاب کوشش و هم اندیشی هنرمندان، خردمندان و معماران بسیاری بوده است.

+

ریزورت و شهربازی کیش

محل نصب : کیش
سال نصب : 1401
این پروژه باهدف طراحی و ساخت تم پارک تفریحی و سرگرمی در جزیره کیش و باتکیه‌بر هویت بومی آن منطقه شکل گرفت.  استفاده از به‌روزترین دانش طراحی و اجرایی تم پارک‌های جهان و انتخاب کانسپت «دزدان دریایی» ایده‌ای بود که از سال ۱۳۹۹ به سفارش شرکت پارسیس زرمهر کیش و در مساحت ۴ هکتار آغاز شد و تا کنون با مشارکت بیش از پنجاه متخصص و تکنسین زبده کشور در حال انجام است.

+

مرکز آفرینش و توسعه فضاهای هنری سراج

مرکز آفرینش و توسعه فضاهای هنری «سراج» سازمانی خلاق و پیشرو با چهار دپارتمان تخصصی «هیچا» به‌عنوان گالری خرید و فروش آثارهنری، «آندو» دفتر معماری و خلق تجربه‌های میان‌مرز ، «گیگ آرت» به‌عنوان دپارتمان تخصصی مدیریت رسانه و محتوای خلاق و «تم پارک» به‌عنوان مرجع طراحی و ساخت تم پارک و آثار حجمی غول پیکر، فعالیت می‌کند.

+
المان_شهری