×
جستجو در سایت
ورود و عضویت
بازیابی رمز ورود
کد تایید ارسال شد
جهت تایید تغییر رمز کد ارسال شده را وارد نمایید
ورود
نام کاربری یا رمز خود را فراموش کرده ام
شماره موبایل خود را وارد نمایید
ارسال
اگر هنوز عضو نیستید 
عضویت
ارسال
ارسال

المان شهری مادرانه برای مادران مهربان سرزمینم:

امروزه در طراحی المان های شهری در اقصی نقاط دنیا، نگاهی خاص به ایجاد ارتباط با مخاطب دارند. اهمیت جایگاه مادران و همچنین ارتقا حس مادرانه در جوامع به قدری بالاست که برای پاسداشت این جایگاه، دست به طراحی المان های شهری با رویکرد مادرانه توجه ویژه ای میشود.
المان های شهری مادرانه با این رویکرد طراحی و نصب شدند تا کمکی باشد به مادران در نگهداری از فرزندانشان.تمام مادران نحوه تعویض پوشک کودکشان را زود یاد میگیرند، که در برخی مکان ها این کار خیلی دشوار می شود.رعایت نکاتی از قبیل تعویض مرتب پوشک کودک، برای جلوگیری از سوختگی یکی از مواردی است که در سفر دشوار میشود. یافتن مکان مناسب برای تعویض کودک اولین قدم است.
المان شهری مادرانه ، برای رفع این نیاز مادران عزیز و توجه به اهمیت سلامتی کودکان است. این المان مکانی امن برای تعویض کودک و مکانی راحت برای شیردهی به فرزندان عزیز در نظر گرفته شده است.
این پروژه درقالب المان شهری ، در کنار سایر پروژه های توسعه فضاهای هنری توریستی، از جمله آذین بندی، المان های دائم و موقت، به سفارش مدیریت شهری نمک آبرود، طراحی و اجرا شده است.مدیریت این پروژه به عهده جناب آقای مهندس محسن سراجی، مدیر مرکز آفرینش و توسعه فضاهای هنری سراج بوده است. از دیگر پروژه های المان شهری نمک آبرود میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

جهت مشاهده سایر المان های شهری به بخش نمونه کار های المان شهری و جهت آشنایی بیشتر به صفحه تخصص های کاری (المان شهری) مراجعه نمائید. برای مشاهده تعدادی از المان های شهری معروف دنیا، میتوانید به لینک این لینک مراجعه نمائید.

المان شهری مادرانه

عکس های بیشتر را در آلبوم زیر برگ بزنید