×
جستجو در سایت
ورود و عضویت
بازیابی رمز ورود
کد تایید ارسال شد
جهت تایید تغییر رمز کد ارسال شده را وارد نمایید
ورود
نام کاربری یا رمز خود را فراموش کرده ام
شماره موبایل خود را وارد نمایید
ارسال
اگر هنوز عضو نیستید 
عضویت
ارسال
ارسال
دسته بندی ها
×
دسته بندی ها

پارک مینیاتوری اهواز

با قبول مسئولیت مدیرعاملی مرکز آفرینشهای هنری نشان شهر در سال 1394، دو ماموریت اصلی را برای این بخش ترسیم کردم. اول ایجاد گفتگوی مناسب و متقابل مدیریت شهری و بخش خصوصی با رویکرد سرمایه گذاری در پروژه های هنر شهری از جمله پارکهای موضوعی و دوم ایجاد مراجع کاربردی و علمی برای شناخت شیوه های بیان متنوع آثار هنری با بهره گیری از تجارب ملی و بین المللی.

دبیرخانه شهرداری کلانشهرهای کشور ، سازمان منطقه آزاد کیش و شهرداری اهواز از مهمترین مراکزی بودند که در این ماموریت با من همراه بودند.  تجربه طراحی پارک مینیاتوری اهواز در سال 1395 با شهرداری اهواز بر اساس همکاری متخصصین میان رشته ای معماری، هنر ، عمران و فضای سبز و همچنین بهره گیری از تولید ماکت بناهای معماری با پرینتر سه بعدی مهمترین خروجی این دیدگاه بود.  

شما در این پروژه در زمینی به مساحت تقریبی سه هکتار به شکل نقشه ایران قدم خواهید زد و بیش از 30 بنای تاریخی کشور را به انضمام تاریخچه ، عملکرد و حتی تکنیک های ساخت آن مطلع خواهید شد . این پروژه گذری است کوتاه به تاریخ باشکوه ملت ایران در بیش از 2500 سال تمدن و هویت ارزشمند.

 طراحی ، کانسپت و نقشه های فاز یک و دو پروژه به شهرداری اهواز ارائه شده و به زودی شاهد ساخت پارک مینیاتوری اهواز خواهیم بود .