×
جستجو در سایت
ورود و عضویت
بازیابی رمز ورود
کد تایید ارسال شد
جهت تایید تغییر رمز کد ارسال شده را وارد نمایید
ورود
نام کاربری یا رمز خود را فراموش کرده ام
شماره موبایل خود را وارد نمایید
ارسال
اگر هنوز عضو نیستید 
عضویت
ارسال
ارسال
دسته بندی ها
×
دسته بندی ها

زیبا سازی جزیره کیش

با هدف "مشارکت بخش خصوصی در پروژه های زیبا سازی شهری" پروژه کیش جزیره شاد را برای سازمان منطقه ازاد کیش تعریف کردم. پس از ایده پردازی و طراحی این پروژه و تدوین مدل مشارکت و همکاری فی ما بین منطقه سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت مدیریت رسانه فراهنگ بر اساس برنامه زمانی 5 ساله (1397-1393) نسبت به اجرای پروژه زیبا سازی جزیره با همکاری سایر هنرمندان تلاش و اقدام کردیم .

ما در این پروژه با توجه به موقعیت توریستی جزیره کیش نسبت به طراحی و اجرای آثار هنری در گفتگویی مناسب با موقعیت دریا و تمرکز بر شادی و نشاط با محوریت تعامل کودکان در قالب بیش از 80 مجسمه و اثر هنری اقدام کردیم. تجربه ساخت بزرگترین مجسمه فیگوراتیو ایران در سال 1393 به ارتفاع 14 متر از مهمترین دستاورد های این پروژه میباشد.

ما در پروژه زیباسازی جزیره کیش تمرکز خود را بر شناخت کامل از مخاطب گردشگر و کیشوند ، طراحی و خلق ایده های خلاقانه ، جانمایی مناسب آثار در گفتگو با فضای شهری و دریا و استفاده از تکنولوژی های به روز ساخت و کیفیت مطلوب ارائه کردیم . از این رو پروژه زیباسازی کیش در هفت سال گذشته از بهترین و البته سخت ترین پروژه های اجرایی ما به حساب می آید .