×
جستجو در سایت
ورود و عضویت
بازیابی رمز ورود
کد تایید ارسال شد
جهت تایید تغییر رمز کد ارسال شده را وارد نمایید
ورود
نام کاربری یا رمز خود را فراموش کرده ام
شماره موبایل خود را وارد نمایید
ارسال
اگر هنوز عضو نیستید 
عضویت
ارسال
ارسال

بولینگ هم تفریح است و هم ورزش. اکثر مردم ورزشهایی مانند بولینگ را مختص طبقه بالای جامعه می دانند و به همین دلیل هچ گاه به سمت آن نمی روند ولی واقعیت چیز دیگری است و با صرف هزینه ای معقول می توان از این ورزش و تفریح بزرگ لذت برد.

بولینگ فرابازی شهربازی قهرمانان، بزرگترین مجموعه بولینگ مشهد و یکی از مدرن ترین مجموعه های بولینگ در ایران ، واقع در شهربازی قهرمانان مشهد، که در سال ۱۴۰۲ افتتاح و راه اندازی شده است.

تاریخچه بولینگ

در ایران برای اولین بار در سال ۱۳۳۵ اولین سالن بولینگ در سعادت آباد با ۱۲ لاین به صورت غیر استاندارد راه اندازی شد. چون این سالن بولینگ غیر اتوماتیک بود، فردی که پین بوی نامیده می شد پین ها را جمع می کرد و سپس می چید.بعد از سالها دردهه نود میلادی ایران با حضور موثر در مسابقات بولینگ توانست جایگاه خود را در این رشته ارتقاء دهد. از سال ۱۳۸۲ با کمک بخش خصوصی و فدراسیون بولینگ باشگاه های متعددی راه اندازی و شروع به کار کردند و کم کم این رشته طرفداران خاص خود را در ایران پیدا کرد.

ما برای مجموعه بولینگ فرابازی با الهام از کانسپت کل مجموعه که مبتنی بر جهان های موازی و شفق قطبی است، نورپردازی، مبلمان و کانتر اختصاصی ،طراحی کردیم.

این مجموعه شامل ۱۰ لاین بازی بوده (دو لاین vip) که توسط  ۵ پروژکتور نورپردازی شده و همچنین ۱۰ عدد مانیتور جهت نمایش اطلاعات بازی در مقابل بازیکنان نصب شده است .

اطلاع رسانی و موارد تبلیغاتی این بخش با استفاده پروژکتورهای ۳d مپینگ انجام گرفته که یکی از جدیدترین و جذاب ترین ابزار اطلاع رسانی و تبلیغات است.

قراردادن کافی شاپ در نزدیکی مجموعه بولینگ جهت  استفاده از فضای کافی شاپ در زمانی که افراد در صف انتظار بولینگ هستند یا پس از فعالیت بدنی که در این بخش دارند مورد توجه طراحان ما بود تا رضایت خاطر میهمانان ، فراهم شود.

مساحت کل بخش بولینگ مجموعه فرابازی ۶۰۰ متر مربع است.