×
جستجو در سایت
ورود و عضویت
بازیابی رمز ورود
کد تایید ارسال شد
جهت تایید تغییر رمز کد ارسال شده را وارد نمایید
ورود
نام کاربری یا رمز خود را فراموش کرده ام
شماره موبایل خود را وارد نمایید
ارسال
اگر هنوز عضو نیستید 
عضویت
ارسال
ارسال

ورزش بیلیارد یک ورزش سرگرم کننده و جالب است که طرفداران خاص خود را دارد، این ورزش در ابتدا در فضای باز انجام می شد اما پس از مدتی به مکان های سربسته بر روی میز پوشیده از پارچه سبز که شبیه به چمن بود تغییر مکان یافت.مجموعه بیلیارد و دارت  مجموعه فرابازی شهربازی قهرمانان را در مساحت ۱۷۲  متر مربع طراحی شده است.

ورزش بیلیارد توسط روس و انگلیسی‌ها به ایران وارد شد. تا پیش از سال ۱۳۴۲ بیلیارد تنها توسط افراد به خصوصی مانند بازنشستگان ارتش، هنرمندان و نظامیان انجام می‌گرفت اما از آن سال به بعد این بازی در مکان‌های عمومی مختلف مانند کلوپ‌های ورزشی راه پیدا کرده و به عمومیت رسید. این ورزش در سال ۱۳۸۰ و با تأسیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران رسمیت پیدا کرد و چند سالی است که در ایران به صورت همگانی درآمده و تبدیل به یکی  از پرطرفدار ترین فعالیت های ورزشی جوانان شده است.

بخش بیلیارد فرابازی متشکل از ۴ میز ( یک میز اسنوکر و سه میز ایت بال ) یکی از بهترین مجموعه های بیلیارد مشهد است .ما در طراحی فضای منحصر به فرد این مجموعه با استفاده از نور اختصاصی برای هر میز تلاش کردیم تا حس و حال ویژه  این بازی را به مخاطب منتقل کنیم. محدوده ورزش دارت  نیز متشکل از چهار لاین دارت است که با توجه به استانداردهای این رشته، فاصله بازیکن با صفحه دارت ۲ متر و شصت سانتی متر است . کانتر اختصاصی این بخش نیز با توجه به فضای بیلیارد و تم کلی مجموعه طراحی و به طور همزمان به سه بخش بیلیارد، دارت و صخره نوردی خدمات ارائه می دهد.

در طراحی نمای شکسته ای که در دیواره داخلی در مجاورت مجموعه بیلیارد و دارت به شکل  خطوط و حجم های شکسته طراحی شده است تلاش کردیم تا با الهام از حرکت نامنظم توپ های بیلیارد در خلق فضای مد نظرمان گام برداریم.

ما در طراحی مجموعه بیلیارد و دارت تلاش کردیم تا با فراهم آوردن دسترسی مناسب به کافی شاپ که در نزدیکی این مجموعه  قرار گرفته ، فضایی مناسب برای همه اعضای خانواده در تمامی رده های سنی فراهم آوریم .