×
جستجو در سایت
ورود و عضویت
بازیابی رمز ورود
کد تایید ارسال شد
جهت تایید تغییر رمز کد ارسال شده را وارد نمایید
ورود
نام کاربری یا رمز خود را فراموش کرده ام
شماره موبایل خود را وارد نمایید
ارسال
اگر هنوز عضو نیستید 
عضویت
ارسال
ارسال

هیجان سرعت در کارتینگ شهربازی قهرمانان!

تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای عاشقان سرعت و آدرنالین!

کارتینگ شهربازی قهرمانان که در مساحتی بالغ بر ۴۳۸۷ متر مربع،طراحی شده است بزرگترین کارتینگ شرق کشور و مکانی ایده‌آل برای تفریح و سرگرمی تمام سنین است. طراحی یک مجموعه کارتینگ موفق، نیازمند توجه به فاکتورهای متعددی است. از ایجاد فضایی امن و مهیج برای رانندگی گرفته تا ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان.

مجموعه کارتینگ شهربازی قهرمانان در سه بخش مجزا شامل کارتینگ کودکان، کارتینگ بزرگسالان و تعمیرگاه به همراه بخش اداری طراحی شده است.

پیست کارتینگ شهربازی قهرمانان با دارا بودن ۳۱۲ متر طول و ۶ متر عرض، یکی از پیست‌های استاندارد و مهیج در ایران است. این پیست با پیچ و خم‌های متعدد، لحظات هیجان‌انگیزی را برای علاقه‌مندان به کارتینگ رقم می‌زند.

کارتینگ کودکان:

کودکان نیز می‌توانند در فضایی امن و شاد، لذت رانندگی با کارتینگ را تجربه کنند. استفاده از کارتینگ‌های مخصوص کودکان، محیطی امن و سرگرم‌کننده را برای آن‌ها فراهم شده است.

تعمیرگاه:

تعمیرگاه کارتینگ شهربازی قهرمانان مجهز به بهترین تجهیزات و متخصصان مجرب است تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای کارتینگ‌ها، به سرعت نسبت به رفع آن اقدام شود.

بخش اداری:

بخش اداری کارتینگ شهربازی قهرمانان، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. شما می‌توانید از این بخش، بلیط تهیه کنید، قوانین و مقررات را جویا شوید و یا در صورت نیاز به راهنمایی، از پرسنل مجرب این بخش کمک بگیرید.

نمای کارتینگ

نمای کارتینگ یکی از زیبا ترین بخش های طراحی شده در این مجموعه است.این بخش به طور کامل کاربری و جذابیت فضا را در یک نگاه به مخاطبان نشان می دهد. استفاده از ماشین  فرمول یک، شعله های آتش و قالب سرعت سنج ماشین ،نمایش سرعت و هیجانی است که مهمانان در این فضا تجربه خواهند کرد . نما با استفاده از چنلیوم و به شکل نور مخفی نورپردازی شده است  که در شب منظره ی بسیار زیبایی به مخاطبان ارائه می دهد.

نقاشی های دیواری و بنرهای کارتینگ نیز در خدمت تم اصلی مجموعه که سرعت و هیجان است، طراحی و اجرا شده است.