×
جستجو در سایت
ورود و عضویت
بازیابی رمز ورود
کد تایید ارسال شد
جهت تایید تغییر رمز کد ارسال شده را وارد نمایید
ورود
نام کاربری یا رمز خود را فراموش کرده ام
شماره موبایل خود را وارد نمایید
ارسال
اگر هنوز عضو نیستید 
عضویت
ارسال
ارسال
دسته بندی ها
×
دسته بندی ها

جشنواره عکس شهربازی قهرمانان

بیانیه هیأت داوران جشنواره عکس شهربازی قهرمانان
عکاسی به عنوان هنری گویا و پرکاربرد از یک سو ورسانه‌ای که بیشترین قرابت و همراهی را با زندگی روزمره مردم داراست از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .
هیأت داوران اولین دوره جشنواره عکس شهربازی قهرمانان بسیار خرسند است که در نزد مدیران و مشاوران مجموعه قهرمانان این اهمیت درک شده است. تعامل و همراهی سازمان‌های اقتصادی و صنعتی یا بخش‌های خصوصی تجاری همیشه برآیندی ارزشمند را رقم‌زده است و می‌توان جشنواره عکس شهربازی قهرمانان را یک نمونه موفق در این زمینه دانست. این اتفاق در عکس‌های رسیده به دبیرخانه جشنواره کاملا" مشهود بود.
از سویی باید اذعان داشت مفهوم شادی و خانواده درکنار هم دو مضمون مورد نیاز امروز جامعه ماست؛ ماموریتی که شهربازی قهرمانان برای خود در نظر گرفته است و زبان عکس بهترین بستر برای نمایش دادن جلوه‌های این دو مفهوم مهم است.        
آثار ارسال شده، به لحاظ کمی و کیفی بسیار قابل توجه هیأت داوران بوده است که نشان دهنده‌ی وجود قابلیت‌های بالقوه هنر عکاسی در میان هنرمندان است. هیأت داوران ضمن ارج نهادن به کلیه عکاسانی که در رقابتی ارزشمند آثار خود رابه این جشنواره ارسال نموده‌اند، پس از بررسی تعداد ۶۰۰ اثر از ۶۴ عکاس، با انتخابی منصفانه و با صرف وقت و دقت بسیار، ناگزیر به پذیرش ۴۵ اثر برای ورود به نمایشگاه گردید و در این میان، در رقابتی نزدیک ۳ اثر حائز رتبه شد و از ۳ هنرمند نیز تقدیر به عمل آمد.
با احترام        
فرامرز عامل بردبار، ‌امین ابراهیمی، حمید سبحانی     
اسامی راه یافتگان به نمایشگاه اولین جشنواره عکس شهربازی قهرمانان
رسا قوام‌شهیدی (۵اثر)، مهدی وقاری(۵ اثر)، محمد مهدی محمدیان (۴ اثر)، میلاد حدادیان (۴اثر)، ‌ایمان جنتی (۴اثر)، هادی دهقانپور(۳اثر)، وحید بیات (۳اثر)، صادق ذباح (۳اثر)، رضا رادپور(۲اثر)، مصطفی یوسفی (۲اثر)، زهره منصوری (۲اثر)، مهران میرزایی (۱اثر)، مهدیه غفوریان (۱ اثر)، مهدی آقاجانی (۱ اثر)، فهیمه فرخی (۱اثر)، حمید نازکی (۱اثر)، قدیر وقاری(۱اثر)، هیوا ملایی (۱اثر)، ‌امیر مهری(۱ اثر)