×
جستجو در سایت
ورود و عضویت
بازیابی رمز ورود
کد تایید ارسال شد
جهت تایید تغییر رمز کد ارسال شده را وارد نمایید
ورود
نام کاربری یا رمز خود را فراموش کرده ام
شماره موبایل خود را وارد نمایید
ارسال
اگر هنوز عضو نیستید 
عضویت
ارسال
ارسال
دسته بندی ها
×
دسته بندی ها

مجسمه دختر بازیگوش، آرامشی در ساحل

یک اثر هنری مخصوصا در زمینه هنرشهری و هنری که در معرض دید عموم قرار میگیرد زمانی ارزشمند است که پیام و مفهومی را به مخاطب انتقال دهد .
فارق از اینکه اثر چه پیامی را منتقل کند یا تحت تاثیر چه اثر هنری باشد ، گاهی مسائل پیچیده تری نیز مطرح میشود. مسائلی همچون مسائل مرتبط با پروسه نصب و اجرای آثار هنری که در بعضی آثار به شدت سخت و نفس چیز است مخصوصا آثاری که در مجاورت دریا و در ساحل نصب می‌شوند.
این اثر هنری یکی از سخت ترین کارهای اجرایی در مجاورت دریاست ، عدم امکان عبور و مرور ماشین آلات سنگین در ساحل و سنگینی و حجیم بودن کالبد مجسمه این سختی را بیشتر میکرد.
ما با استفاده از روش های نوین و ماشین های مکانیکی پیشرفته آثار را به کنار ساحل می آوردیم و ایستایی این آثار را نیز با کمک این تجهیزات تأمین کردیم.
نماد شهری کودک بازیگوش ، المانی ست تاثیر گرفته از تصویرسازی های هنرمندان خارجی که مجددا توسط آقای کاظم خراسانی و خانم مریم مودی بازپیرایی شده است و توسط آقای حجت حسینی ساخته و اجرا شده است.
این اثر درواقع به نوعی تلفیق تکنیک های کودکانه و حس خوب برگرفته از فضای دریا و ساحل و موضوع سفر است که با بهترین کیفیت در کنار اسکله تفریحی جزیره کیش نصب شده است.
دغدغه شخصی بنده در این اثر ، کیفیت اجرا به جهت فیگور خاص کاراکتر و داشتن جزئیات و البته نصب و اجرا آن است که خداروشکر نتیجه دلخواهم را به دست آوردم.

محسن سراجی

مدیر مرکز آفرینش و‌توسعه فضاهای هنری سراج