×
جستجو در سایت
ورود و عضویت
بازیابی رمز ورود
کد تایید ارسال شد
جهت تایید تغییر رمز کد ارسال شده را وارد نمایید
ورود
نام کاربری یا رمز خود را فراموش کرده ام
شماره موبایل خود را وارد نمایید
ارسال
اگر هنوز عضو نیستید 
عضویت
ارسال
ارسال
دسته بندی ها
×
دسته بندی ها

گفتمان تجربه « آندو » با عنوان « شهر نقش‌آفرین » 

گفتمان تجربه « آندو » با عنوان « شهر نقش‌آفرین » برگزار می‌شود. 

دفتر معماری و خلق تجربه میان مرز آندو، فصل اول نشست‌های تخصصی خود را با عنوان « شهر نقش‌آفرین » با پیش‌بینی برگزاری هشت نشست تخصصی در حوزه‌های مرتبط با اکوسیستم‌های نوآوری و استارتاپی  برگزار می‌کند. این نشست‌ها باهدف انتقال تجربه و تبادل دانش بین صاحب‌نظران ملی و بین‌المللی و  حامیان و شرکت‌کنندگان متنوعی ازجمله صاحبان برندها، سرمایه‌گذاران،کارآفرینان، تصمیم سازان شهری و فعالان اکوسیستم نوآوری و استارتاپی برگزار می‌شود.

محسن سراجی بنیان‌گذار دفتر معماری و خلق تجربه میان مرز آندو هدف از تعریف و برگزاری این نشست‌ها را ارائه تعریفی جدید از گفتمان اکوسیستم نوآوری در تعاملی سازنده با صاحبان سرمایه و مدیران تصمیم‌ساز اعلام کرد.

وی در ادامه تشریح کرد: حضور صاحب‌نظران برجسته در این نشست‌ها فرصتی ارزشمند برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند تا ضمن آشنایی بیشتر با به‌روزترین ابر پروژه‌ها و پروژه‌های جهانی ، از ظرفیت تجربیات و دانش متخصصان شرکت‌کننده در نشست‌ها نسبت به شبکه‌سازی کاربردی و شخصی‌سازی این تجربیات در فضای کسب‌وکارشان بیشترین بهره‌برداری را کنند. بدون شک توجه به استفاده از ظرفیت‌های متنوع فنّاوری‌های نوظهور در مواجه با این نظریه موردتوجه برگزارکنندگان قرار خواهد گرفت.

ایشان در خصوص انتخاب نظریه  «شهر نقش‌آفرین»  برای فصل اول نشست‌های تخصصی « آندو» اضافه کرد : این نظریه به تعریف و تشریح مدل حکمرانی جدید شهری می‌پردازد که در آن نقش محوری در بخشی از جریان تصمیم سازی و مسئولیت‌پذیری در توسعه و مدیریت شهر به شهروندان ، سرمایه‌گذاران ، دانشگاهیان و اهالی اکوسیستم‌های دانش‌بنیان سپرده می‌شود و مدلی برای ترسیم شبکه مسائل شهری و فرایند حل مسئله ارائه شده و چالش‌های آن موردبحث و بررسی صاحب‌نظران قرار خواهد گرفت.

محسن سراجی اضافه کرد : مدل برگزاری این نشست‌های تخصصی پس از ساعت‌ها کار کارشناسی بر رویدادهای معتبر انتقال تجربه و کارآفرینی و بررسی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و نیازهای سرمایه‌گذاران و فعالان صنعتی کشور تعریف شد و با ارائه استانداردی جدید در انتخاب سخنرانان ، مدعوین و شیوه بیان مسئله می‌تواند ادبیاتی جدید از این گفتمان را در قالبی جدید از برگزاری نشست های تخصصی به مخاطب ارائه نماید.

وی حمایت چشمگیر فعالان اکوسیستم نوآوری ، سرمایه‌گذاران ، نخبگان صنعتی و اقتصادی و مدیران تصمیم‌ساز شهری را نقطه عطفی در برگزاری این رویداد دانست و اعلام کرد که  فصل اول نشست‌های تخصصی آندو در سال جاری آغاز می‌شود و تا زمستان سال 1403 ادامه خواهد داشت.