×
جستجو در سایت
ورود و عضویت
بازیابی رمز ورود
کد تایید ارسال شد
جهت تایید تغییر رمز کد ارسال شده را وارد نمایید
ورود
نام کاربری یا رمز خود را فراموش کرده ام
شماره موبایل خود را وارد نمایید
ارسال
اگر هنوز عضو نیستید 
عضویت
ارسال
ارسال

المان گوی بولینگ در میدان وسط  مجموعه فرابازی  که روبه روی ورودی اصلی قرار دارد یکی از مهمترین المان ها وبخش های تشکیل دهنده تم کلی مجموعه است. این گوی که نیمی از آن روی زمین و نیم دیگرش در سقف نصب شده است نشان دهنده فضای جهان های موازی و متاورس است .

المان در گفت و گوی مناسبی با مجسمه ی فیگوراتیو کافی شاپ قرار دارد در کانسپت طراحی این دو المان در کنارهم بخش زیادی از تم کلی مجموعه را به نمایش می گذارند.

روایت ارتباط این دو المان را اینطور تعریف کرده ایم؛ مجسمه فیگوراتیو گوی بولینگ را پرتاب کرده و نیمی از این گوی روی زمین و نیمی ازآن در فضای متاورس قرار گرفته است.

در نقاشی گوی از رنگ های با کیفیت بالا استفاده شده که دارای تم کهکشانی و شگفت انگیز است که حس سیاره مشتری را زنده میکند . در واقع این المان توپ بولینگی است که در خمیدگی فضا و زمان در حال تله پورت و جابجایی است. نورها همه با لوکس پایین و با پرسپکتیو یک نقطه ای کار شده اند.

ابعاد میدان محدوده این المان ۱۲۰ متر مربع  و قطر هرکدام از نیم دایره های گوی ۴ متراست. ارتفاع کلی این المان نیز هفت متر می باشد.

در طراحی این سازه تلاش کردیم تا مهمانان مجموعه فرابازی شهربازی قهرمانان بتوانند به عنوان یک پیکچرپوینت با آن عکس یادگاری بگیرند.