×
جستجو در سایت
ورود و عضویت
بازیابی رمز ورود
کد تایید ارسال شد
جهت تایید تغییر رمز کد ارسال شده را وارد نمایید
ورود
نام کاربری یا رمز خود را فراموش کرده ام
شماره موبایل خود را وارد نمایید
ارسال
اگر هنوز عضو نیستید 
عضویت
ارسال
ارسال

ورزش تیر اندازی یک ورزش رقابتی انفرادی و یکی از ورزش‌ های نشانه روی است که در آن ورزشکاران براساس سرعت و دقت به رقابت با هم می پردازند. در این ورزش برنده بیشترین امتیاز را دارد. اسلحه های مورد استفاده در این ورزش ، تفنگ ، تپانچه و ساچمه زن می باشد که از این رو باعث شده این ورزش به زیر شاخه هایی با همین نام تقسیم شود.

تیراندازی با تفنگ از جمله ورزش هایی است که در آن مهارت های سرعت و دقت شخص ورزشکار مورد ارزیابی قرار می گیرد،این ورزش که بسیار قدیمی است از زمان حضور انسان های نخستین نیز با چوب و کمان اجرا میشد.

ما در مجموعه تفریحی ورزشی فرابازی بخش تیراندازی با استاندارد مسابقات این رشته ورزشی و با توجه به تم کل مجموعه طراحی کردیم. اسلحه مورد استفاده در این بخش تپانچه و تفنگ بادی ست از محبوب ترین اسلحه های ورزش تیراندازی هستند.

با توجه به آموزش آسان این رشته ، می توان به طور تفریحی نیز آن را انجام داد. این مجموعه شامل۵ لاین تیراندازی است که با استفاده از تم اختصاصی نور پردازی شده است.ما در طراحی این بخش با توجه به استاندارد های رسمی این رشته ورزشی تلاش کردیم فضایی طراحی شود امکان برگزاری مسابقات و تمرین ورزشکاران حرفه ای رشته تیراندازی نیز در سالن  انجام گیرد .

 اطراف محدوده تیراندازی دیواره ها با استفاده از متریال مخصوص طراحی و ساخته شده اند تا ضمن حفظ امنیت بازیکنان و افراد حاضر در شهربازی از تولید صدای مزاحم نیز جلوگیری شود. کانتر پذیرش  این بخش نیز به طور اختصاصی طراحی شده است.

ابعاد سالن تیراندازی  مجموعه فرابازی شهربازی قهرمانان،۱۰۰ متر مربع است که در ۵ لاین طراحی  و فاصله ورزشکار تا هدف طبق استاندارد ۱۰ متر است. تم نورپردازی و رنگ فضا نیز کاملا مطابق با تم کلی مجموعه می باشد.