×
جستجو در سایت
ورود و عضویت
بازیابی رمز ورود
کد تایید ارسال شد
جهت تایید تغییر رمز کد ارسال شده را وارد نمایید
ورود
نام کاربری یا رمز خود را فراموش کرده ام
شماره موبایل خود را وارد نمایید
ارسال
اگر هنوز عضو نیستید 
عضویت
ارسال
ارسال

ماشین برقی کوبنده یکی از پر طرفدارترین بازی های  شهربازی است. این وسیله بازی برای تمامی سنین از کودکان تا بزرگسالان مناسب میباشد.

این محصول با نورپردازی ها و حرکت های زیاد نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. همچنین از گستره سنی وسیعی برخوردار است. این محصول در دو دسته ی برق از سقف و برق از کف تقسیم بندی می شود . ماشین های کوبنده مناسب کودکان تا بزرگسالان است و به دلیل ایمنی و امنیت و هیجانی که به فرد انتقال میدهد جزء محبوب ترین وسایل شهربازی است.

در مجموعه فرابازی شهربازی قهرمانان بخش ماشین کوبنده در ابعاد ۲۹۰  متر مربع طراحی شده است.

در دیواره های این بخش از متریال مخصوصی استفاده کرده ایم تا امنیت کامل میهمانان در آن فراهم شود. توجه به گروه های مختلف سنی در مجموعه فرابازی شهربازی قهرمانان از مهم ترین ویژگی این مجموعه مدرن می باشد.

نقاشی دیواره ماشین کوبنده که توسط طراحان ایده پردازی و طراحی شد از نکات جذاب این بخش مجموعه است. تصویر سازی دیواری با جزئیات بسیار زیاد، با تکنیک لاین آرت، خطوط با ضخامت یکسان که، در عین خدمت به تم و روایتگری ، داستان سرایی نمی کند و برشی خاص از فضا و زمان هستند. تکنیک رنگ ها و نور پردازی نورپردازی سیاه و پروتین های حساس است و لوکس نور های معمولی و رنگ های پیگمنت معمولی می توانند اثر خود نوری و درخشندگی کار را از بین ببرند، در عین حال برای جذابیت و تاکید بیشتر در برخی نقاط از نوار های نورانی برقی ( اس ام دی) استفاده شده است.