×
جستجو در سایت
ورود و عضویت
بازیابی رمز ورود
کد تایید ارسال شد
جهت تایید تغییر رمز کد ارسال شده را وارد نمایید
ورود
نام کاربری یا رمز خود را فراموش کرده ام
شماره موبایل خود را وارد نمایید
ارسال
اگر هنوز عضو نیستید 
عضویت
ارسال
ارسال

کافی شاپ به یک محل شبیه به رستوران کوچک اطلاق می‌شود. در واقع کافی شاپ مغازه ای است مابین یک کافه و رستوران. در کافی شاپ ها انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع غذا های سرد و گرم سرو می شود.در مجموعه های تفریحی همانند فرابازی یکی از مهم ترین مولفه هایی که برای آسایش مهمانان در نظر گرفته می شود قرار دادن فضایی برای استراحت است.

افراد پس از فعالیت های مختلف فیزیکی و فکری نیاز دارند در مکانی با آرامش خاطر بنشینند و استراحت کنند. کافی شاپ مکان مناسبی برای یک استراحت کوتاه و صرف نوشیدنی در کنار عزیزان است.

کافی شاپ مجموعه فرابازی شهربازی قهرمانان در متراژ ۹۸ متر مربع را  در مجاورت مجموعه بولینگ قرار دادیم تا میهمانانی که در انتظار نوبت بازی هستند و یا از فعالیت بدنی خسته شدند، بتوانند از امکانات این بخش استفاده کنند.

در کانتر کافی شاپ فرابازی یکی از مهم ترین عناصر حجمی شهربازی قهرمانان قرار گرفته است. این مجسمه که یک فیگور انسانی ست درواقع گوی بولینگ را پرتاب کرده و این گوی در المان میدان وسط مجموعه فرابازی نیمی از آن روی زمین و نیم دیگر در فضایی خارج از جهان فیزیکی و قابل لمس قرار گرفته است. این دو المان که در گفت و گوی مناسبی با یکدیگر قرار دارند از مهم ترین عناصر تماتیک بوده و شاکله کلی تم  فرابازی را تشکیل می دهند.

 ابعاد این مجسمه نزدیک به چهرمتر ارتفاع  و دو متر عرض طراحی و ساخته شده است.کانترکافی شاپ فرابازی شهربازی قهرمانان نیز به طور اختصاصی برای این بخش طراحی شده است .